21 Şubat 2012 Salı

YENİDEN YENİ BİR BAŞLANGIÇ... :)

ALLAH’IM İŞİMİ KOLAYLAŞTIR ZORLAŞTIRMA,İŞİMİ HAYIRLA TAMAMLA…



Yeni bir günden,yeni bir blog adresinden hepinizi selamlıyor,Allah’ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun diliyorum…
Uzun bir ayrılıktan sonra bloğa dönüş yapmak,yapabilmek inanılmaz bir güzellik benim için. Bunca vakitte neler yaptım neler .. ..  Onlar bana kalsın ama bundan sonra yaptıklarımı sizinle paylaşmak için can atıyorum :)
Bloğu çok sevmemin sebeplerinden biride sanırım bana çok güzel insanlarla tanışma fırsatını kazandırmış olması…   bu yeni adresteki ilk gönderim de işte o güzel insanlardan ikisine dayanıyor ki ikisini de çok seviyorum…canım Filiz ablmın  ( Petunyalarım) vesilesiyle tanıştığım ve dostluğumuzun daim olmasını dilediğim,canım arkadşım Sevde (partivakti)için yaptığım pasta … Laf aramızda ,hem görüntü hem tad olarak çok beğenildi :P Yeni başlayan dostluğumuz yeni güzelliklere gebe inşaallah…:)
Umarım bu blogu, Rabbim, hem benim için hem beni izleyenve izleyecek olanlar için hayırlara vesile kılar… amin..
Rahman ve Rahim olana emanet olun.. Selam ve Dua ile…

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

uzun uzun seneler güzel hep beraber güzel paylaşımlar diliyorum.sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım benim blogun hayırlı olsun inşallah....seni tanıdığım için,görkemli nefis pastanı hediye aldığım ve büyük bir keyif, zevkle yediğim (yediğimiz) için çok mutluyum:)....dediğin gibi dostluğumuz daim olsun inşallah...

gelibolu17 dedi ki...

hoşgeldin canım benim,sefalarla geldin,güzel duana bende katılıp amin diyorum :)
ama yeter artık bi yeride sabit kal gitme biyere burdan,hayırlı olsun yeni blogun,inşallah uzunnn ve güzel yıllar bir arada olmamız dileğiyle,sevgiler,selamlar olsun :)

bırtutamkekik dedi ki...

hoşgelmişsiniz..
hayır dualarınıza amiiinn diyorum canı gönülden..
takipçinizimm bende..
beklerim sayfama,bir fincan kahve eşliğinde hoşsohbete:)
muhabbetle...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar,
Sevgili Sevde de gördüğüm nefis pasta.Vee gönlü güzel Sevdenin haber verişiyle hoşgeldiniz demeye geldim:)
Hissediyorum ki biz burada nefiss lezzetlerle tanışıcaz:)
Tüm dualarına amin diyorum.Ve uzunnn yıllar bol paylaşımlar da bulunmak üzere sevgilerimi yolluyorum canım:)

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

Merhaba canım; mesajını okur okumaz iadeyi ziyaret etmek istedim.. 2 senedir pastalarla krem santi ile yaptıgın pepe ve caıllou tarzı pastalarda basarı saglayamadım.. Bir kez denemem oldu ama basaramadm.. Gercekten hayran kaldım.. Emegıne , ellerıne saglık, harıkasın.. Görüşmek dilegi ile... Sevgiler..