12 Ocak 2013 Cumartesi

SÜTSÜZ PASTA


Tüm dost ve takipçilerime yağmurlu bir İstanbul havasından sımsıcak dileklerimle selam ve sevgilerimi gönderiyorum ve nice güzelliklerle dolu aydınlık günler diliyorum....

Yaptığım bu pastayı, süte alerjisi olan ve pasta yemek isteyen ve daha 3yaşındaki, sevgili Ahmet için yaptım. Geçen sene doğumgünü pastasınıda yaptığım şeker Ahmet'in canı pembeli pasta isteyince, bende içimdeki sevgimide katarak ona bir pasta yaptım. Dışını da evde yapılmış kremşanti görünümlü kremayla süsledim. Memnuniyet dolu geri dönüş benim için paha biçilmez bir değerdir.:)

Rabbimden sevgili Ahmete ve tüm hasta çocuk ve büyüklere acil şifalar diliyor ve yakışıklı Ahmet'in şeker yanaklarından öpüyorum.

Yine güzelliklerde yeni pastalarla buluşmak dileği ile diyor ve ekliyorum ;hayatın her deminde gülümsemeyi unutmayınnn...:))))))

3 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

talo gibi harika olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

mandalincikmazi dedi ki...

Ahmet 'e sağlıklı uzun yaşlar dilerim doğum günü kutlu olsun sediklerinle nice yıllar sizinde ellerinize emeğinize sağlık...
Sevgiler.....

Unknown dedi ki...

Canım muhteşem bir pasta ellerine
sağlık sevgiler...